سقف استخر ویلا و سقف استخر باغ با تخفیف فوق العاده
نوشته شده توسط : barbarimashhad


اجرای انواع سقف استخر باغ و سقف استخر ویلا مشهد و دیگر شهرهای کشور در شرکت سایه گستر آسیا با بهترین قطعات و توسط تکنسینهای با تجربه در زمینه ساخت سقف استخر باغ و سقف استخر ویلا به انجام می رسد. جهت استفاده از خدمات استثنایی و قیمتهای باور نکردنی سایه گستر آسیا با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس بگیرید.
در شرکت سایه گستر آسیا با توجه به تجربه کارشناسان این شرکت در زمینه طراحی انواع سقف استخر باغ و سقف استخر ویلا عمدتا طرحهای منحصر به فرد و بسیار زیبا و شکیلی طراحی می شود که به مجموعه باغ یا ویلا شما جلوه ای رویایی خواهد داد.
سه فاکتور اصلی قطعات اصلی و با کیفیت و قیمتهای استثنایی و طراحی حرفه ای از جمله ویژگی های سایه گستر آسیا در طراحی و اجرای انواع سقف استخر باغ و سقف استخر ویلا می باشد.

یکی از انواع سقف استخر باغ و سقف استخر ویلا طراحی سقف استخر ویلا و باغ به شکل شیب دار می باشد.


طراحی سقف استخر ویلا به شکل شیب دار شبیه به سقف های مسطح می باشد با این تفاوت که در قسمت سقف، یک شیب ملایم به سمت پایین امتداد دارد. این طراحی به گونه ای اجرا شده است که سقف در یک انتها، زاویه ای کمتر از ۹۰ درجه را نسبت به زاویه دیواره داشته باشد.
سقف شیب دار برای سرپوش استخر باغ یا ویلا کمک می کند که آب جمع شده روی سقف به تدریج به سمت پایین سرازیر شود. بسیاری از افراد به سقف های شیبدار علاقه چندانی نشان نمی دهند با این حال این سقف ها مزایای بیشتری نسبت به مدل قبلی دارند.

از دیگر انواع سقف استخر باغ و سقف استخر ویلا طراحی سقف استخر ویلا به شکل گنبدی است که جلوه ای منحصر به فرد با باغ یا ویلا شما خواهد داد.


یکی از زیباترین و پرطرفدارترین مدل های سقف استخر ویلا در حقیقت طراحی گنبدی شکل است. این سقف طبیعی به یک نیم دایره مانند یک سرپوش روی استخر نصب می شود. شیوه نگهداری از این سقف بسیار ساده است و می توانید آن را به صورت سقف متحرک هم سفارش دهید.
برای استخرهای لاکچری در ویلاهای زیبا، سقف های گنبدی شکل گزینه ایده آلی هستند. طراحی سقف استخر به صورت گنبدی، ارتفاع بیشتری را به عنوان یک سرپوش روی استخر شنا ایجاد می‌کند، بنابراین فضای کافی را برای تزئینات یا وسایل اطراف استخر در اختیار خواهید داشت. برای ساخت این نوع سرپوش یا سقف متحرک، پروفیل های آلومینیومی و ورق های پلی کربنات بهترین انتخاب هستند.
نقش سقف استخر ویلا در محوطه سازی و زیباسازی

جالب است بدانید که طراحی سقف استخر ویلا صرفاً منتهی به مدل‌ های فوق نمی شود. هر یک از انواع سقف هایی که در قسمت بالا به آن اشاره کردیم به صورت پانل های مجزا از یکدیگر طراحی شده و به عنوان یک پوشش روی استخر نصب می شود. این سقف ها قابلیت باز و بسته شدن در جهت های مختلف را دارند.
سقف های ریلی به سمت چپ و راست یا جلو و عقب در جهت طول استخر حرکت می کنند. برخی از سقف ها به گونه ای طراحی می شود که پانل های سقف استخر در زاویه ۹۰ درجه به سمت بالا باز شود. این نوع سقف ها معمولاً چیزی شبیه به نورگیر در پاسیو دیده می‌شوند.
سقف استخر ویلا نقش زیادی در زیباسازی و محوطه سازی فضای سبز یا داخل ویلا دارد. بسیاری از ویلاهای لاکچری دارای یک استخر روی بام یا در محوطه ویلا هستند. برای اینکه در تمام فصل های سال بتوان از استخر استفاده کرد، سقف های متحرک بهترین گزینه هستند. علاوه بر اینکه قابلیت استفاده در هر زمان را فراهم می کنند، نمای زیباتری را در داخل ویلا به وجود می آورند.
سقف استخر ویلا از ورق های مقاوم پلی کربنات ساخته می شوند که بسیار مقاوم هستند و حتی شرایط سخت آب و هوایی نظیر بارش برف و باران، تابش شدید نور خورشید یا وزش بادهای سنگین نمی تواند این سقف ها را جابجا کند. سقف های متحرک برای استخر داخل باغ ویلا و استخرهای خصوصی مناسب هستند.
مجتمع های مسکونی چند واحدی که یک استخر مشترک دارند می توانند از طراحی سقف متحرک استفاده کنند تا فضای زیباتری را در محوطه مشترک داشته باشند
همانطور که مشاهده می کنید طراحی سقف استخر ویلا و باغ به سبک ها و مدل های مختلف امکان پذیر است. اگر ویلای اختصاصی دارید و داخل ویلای شما استخر کوچکی وجود دارد باز هم می‌توانید سرپوش یا سقف متحرک را بر روی آن قرار دهید. سقف های گنبدی شکل یا سقف های شیب دار برای این منظور پیشنهاد می شوند.
طراحی و ساخت سقف برای استخرهایی که شکل های خاص دارند و از قانون خاصی تبعیت نمی کنند به صورت سفارشی سازی امکان پذیر است. برای استخرهایی که در فضای باز خارج از ویلا قرار دارند باز هم می توان سرپوش قرار داد.
مزیت مهم سقف های متحرک برای استخر داخل ویلا امکان استفاده از آن در هر فصل سال است. حتی در فصل تابستان که می‌خواهید تابش نور خورشید مستقیماً به سطح استخر نتابد، می‌توانید سقف استخر را ببندید.
طراحی و نصب سقف استخر ویلا یک فاکتور اساسی برای زیباتر کردن این قسمت است و می‌توان به آن به عنوان یک عامل محوطه ‌سازی هم نگاه کرد. اگر می‌خواهید ویلای خود را زیباتر کنید یا ایده هایی برای طراحی استخر داخل ویلا می‌خواهید، کارشناسان سایه گستر آسیا  راهنمایی های لازم را به شما می دهند.








:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: